مشاوره روانشناسی مشاوره روانشناسی .

مشاوره روانشناسی

بیماری روانی

بیماران IBD : با توجه به یک مطالعه جدید , درمان Gastroenterological infliximab بعد از یک تعطیلات دارو برای بیماران مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) ایمن و موثر است ( IBD ) , پس از اینکه یک تعطیلات دارو ایمن و موثر برای بیماران مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) است . Infliximab اولین عامل نکروز تومور به عنوان عامل نکروز تومور به علت بیماری Crohn's بوده‌است و به طور مکرر برای اثربخشی آن در both و ulcerative colitis استفاده می‌شود . مطالعات نشان داده‌اند که از دست دادن پاسخ به infliximab حدود ۱۳ درصد در سال درمان است .

 

سالگرد کشف انسولین تلاش کاهش استرس درمان دارویی میگرن برتری در مرحله نهایی پروفسور دانشگاه سیدنی تاثیر ژن بر باکتری


به گفته یک مطالعه جدید در مطالعات بالینی بالینی و Hepatology , یک مطالعه جدید در زمینه بالینی بالینی و Hepatology , نشریه رسمی بالینی انجمن Gastroenterological آمریکا , به اشتراک گذاشتن یک درمان کامل بعد از یک تعطیلات دارو برای بیماران مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) ایمن و موثر است ( IBD ) .
دکتر Filip Baert ، نویسنده مطالعه اول دانشگاه of ، دانشگاه بیمارستان‌های دانشگاهی در بلژیک گفت : " یافته‌های ما نشان می‌دهد که آغاز infliximab پس از سابقه درمان قبلی می‌تواند برای بیماران بسیار مفید باشد " . متوسط مدت‌زمان تعطیلات infliximab ۱۵ ماه بود .
بیمارانی که در زمان infliximab در حال بهبود بودند ، بهترین کاندیدا بودند و نرخ پاسخگویی ۷۸ درصد در یک سال بود . در بیماران با فقدان پاسخ یا واکنش تزریق قبلی ، این استراتژی در ۴۵ درصد بیماران در یک سال موثر بود ؛ در حالی که کم‌تر از گروه دیگر ، این امر ممکن است در مواردی که بیمار در سایر گزینه‌های رفتاری ناموفق بوده‌است کافی باشد .
این مطالعه نشان می‌دهد که شروع نظارت pharmacologic ( یعنی چک کردن سطوح دارو در خون و آنتی‌بادی به infliximab ) در اوایل بعد از راه‌اندازی مجدد می‌تواند پزشکان را هدایت کند تا کارایی بلند مدت و ایمنی مجدد این درمان را پیش‌بینی کنند . در عمل بالینی ، این تست‌ها همیشه در دسترس نیستند ؛ با این حال ، اندازه‌گیری سطح دارو و آنتی‌بادی در اوایل بعد از شروع مجدد ، بسیار ارزشمند است و امکان بهینه‌سازی زودرس را فراهم می‌آورد .
استراتژی چقدر ایمن است ؟ از مجموع ۱۲۸ بیمار تحت درمان ، هفت واکنش تزریق شدید ، به طور کلی در طول تزریق دوم یا سوم وجود داشت . متاسفانه ، premedication مخالف همه واکنش‌های تزریق نبود ، اما immunomodulators همزمان این کار را انجام داد . بنابراین ، درمان immunomodulator باید به شدت در این بیماران در نظر گرفته شود .
بیماران ممکن است در ابتدا درمان infliximab را به علت از دست دادن پاسخ متوقف کنند و علی‌رغم توصیه‌های فعلی ، بیماران گاهی درمان را به دلایل مختلف از جمله بهبود ماندگار ، بارداری ، امنیت و یا نگرانی‌های مالی قطع می‌کنند .
" گفت : " قابل‌درک است که بیماران مبتلا به infliximab با توجه به ترس از واکنش سریع یا به تاخیر انداختن واکنش در برابر dose، به بیماران مبتلا شوند . دکتر Baert افزود : "این مطالعه پیام مهمی را ارایه می‌دهد که پس از یک تعطیلی دارو ، مجدداً راه‌اندازی مجدد می‌شود " .
Infliximab اولین عامل نکروز تومور - ( TNF ) برای بیماری Crohn's بود و هنوز برای کارایی آن در هر دو Crohn's و ulcerative colitis استفاده می‌شود . مطالعات نشان داده‌اند که از دست دادن پاسخ به infliximab حدود ۱۳ درصد در سال درمان است .

 

زنان جوان مریض صحبت میکروب ها با مغز اختلال اضطراب فراگیر زنان جوان دیابتی تربیت کودک دو ساله و خصوصیات این کودکان راههای افزایش اعتماد به نفس در خود

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۳:۲۷ توسط:مریم موضوع: نظرات (0)